בומבה מכירה סיטונאית

צוות בומבה ערוך לספק מגוון פתרונות למוצרים בהתאמה אישית ובכמויות גדולות. נשמח לסייע לכם לבצע הדפסה על עטים, חולצות, כובעים ועוד, בהתאם לבקשתכם.

כמו כן, אתר בומבה בנוי לטיפול בקופונים. הודות לכך נוכל לעזור לפרסומאים ולחברות בביצוע קמפיינים שיווקיים. לחברה שלנו ניסיון רב בעבודה עם תווי קנייה לסוגיהם: קופוני הנחה ו/או קופוני מתנה, רכישת קופון מתנה לחג או ליום הולדת, מבצעי שיווק גדולים – אנו נתאים למענכם את הפתרון הרצוי.
היכולות שלנו להדפיס על כמעט כל מוצר בהדפסים איכותיים, ולספק ללקוחותינו פרסומאי, מאפשר לבומבה להציע מגוון פתרונות תחת קורת גג אחת.

אנו מבצעים הדפסה ישירה על חולצות, לרבות חולצות שחורות. כמו כן יש בידינו מגוון מוצרי סובלימציה – כיסויים מודפסים, שעונים בעיצוב אישי, עכבר מודפס למחשב, ספלים ממותגים ועוד.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר, לצפות במגוון המוצרים הענק ולבחור את המתנה או המוצר הממותג הרצוי עבורכם.
שנים של ניסיון, עמידה בלוחות זמנים ושירות מעולים הופכים את בומבה מבית עולם הגביעים בע”מ לפרטנר הנכון שלכם.

שימוש במעצב אונליין – אצלכם באתר
באפשרותינו לספק פתרונות עיצוב אונליין ולהטמיע אותם באתר שלכם בקלות ובמהירות. מגוון מוצרים ענק בהתאמה לקמפיין שלכם. מעצב מתקדם, תאימות לנייד ועוד מגוון של פתרונות טכנולוגיים מהמובילים התחום.
להתאמת הפתרון שלכם צרו קשר עם ליאור -04-8886880
 

הדפסת תמונות על מוצרים בכמויות – לעסקים וחברות

אם הינך בעליו של עסק / חברה, והינך מעוניין/ת להדפיס כמות של מוצרים כמתנה לעובדים או לקוחות, אנו בבומבה ערוכים להדפסת כל כמות הדרושה לך ולכל דגם, כמובן בשילוב כל תמונה רצויה.

כן, אם מדובר כמתנה לעובדים או ללקוחותיך, למשל בחג או השקת מוצר (או כל אירוע חגיגי), תוכל/י לשלוח להדפסה את לוגו חברתך, או כל תמונה המתאימה בעיניך, בכל כמות ולכל ארוע.

היכולות שלנו בבומבה מתמקדות בשיטות הדפסה דיגיטליות, אנו מסוגלים להדפיס כמעט על כל חומר או מוצר בצבע מלא. שלא כמו בשיטות אחרות בהן הנך מוגבל למספר צבעים בודדים, היתרון שלנו הוא בצבע מלא,תמונות וגרפיקות מורכבות.

בנוסף – אתר בומבה מסוגל להתמודד עם ” קופונים” : מבצי קד”מ , שיווק נתמכים בהנפקת קופונים אותם מזין הלקוח שלך לאתר ומקבל את המוצר על פי תנאי ההסכם איתך. כיום זוהי שיטת קידום מכירות ופרסום מעולה הנהנית מהעדפות הלקוח
הצטרף גם אתה ל”שגעון” הקופונים.
בנוסף ניתן להכין חותמות בומבה איכותיות ((חותמות טרודט) בשימוש בומי עמיד ובצריבת לייזר, חיתוכי לייזר וצריבה ומגוון פתרונות עיסקיים – והכל בהתאמה אישית!!

להצעת מחיר התקשרו לטלפון: 04-8886881
או לכתובת:  orders@olamhag.co.il