מחלקות יצור

בומבה הדפסות מחולקת למספר מחלקות על מנת לספק לכם את המוצר המודפס האייכותי ביותר

מחלקה גרפית:

כאן מתקבלות ההזמנות שלכם וגרפיקאי מנוסה מכין את הגרפיקה לדפוס. היות ואתם עיצבתם את המוצר מוודאת מחלקת הגרפיקה שלנו כי הגרפיקה באיכות טובה ומעבירה למחלקות ההדפסה השונות. כאשר הגרפיקאים שלנו יגלו כי איכות התמונה ששלחתם אינה מאפשרת הדפסה אייכותית – יישלחו לכם התראה.
כי בבומבה – כל הדפס “פצצה”


מחלקת דפוס דיגיטלי:

מדפסות בפורמט רחב להדפסת קנבסים אישיים ואייכותיים. במחלקה זו עובדות מדפסות רחבות של חברת אפסון ומדפיסות על גבי קנבסים אירופאיים אייכותיים וכן מבצעות בעבורכם את הגדלת הפוסטרים.
מתיחת הקנבס מתבצעת בסדנה שלנו ומבטיחה תמונת קנבס שתחזיק שנים ע”ג שנים.


מחלקת סובלימציה:

אחת המחלקות הפעילות ביותר שלנו, פה אנו מדפיסים על גבי רוב המוצרים, ספלים אישיים, משטחים לעכבר, כיסויים לפלאפון , שעונים ועוד. כמו כל הציוד שלנו גם במחלקת הסובלימציה לא מתפשרים על האיכות. ההדפסה נעשית בעזרת המדפסות המובילות בתחום, כל המוצרים נבחנו בקפידה לעמידות ואיכות הדפסה מדהימים.

מחלקת הסובלימציה שלנו גם מבצעת הדפסי תלת מימד – שיטה חדשנית בה ההדפס עוטף את המוצר מכל צדדיו. זוהי שיטה חדשנית אשר בודדים בארץ מסוגלים לייצר, כיסויים אישים לפלאפונים ועכברי מחשב מודפסים בהדפס תלת מימד ייחודיים לבומבה.


מחלקת הדפסת UV :

בבומבה ישנן מדפסות הדפסת UV . אלה מדפסות מתקדמות ביותר המסוגלות להדפיס ישירות על המוצר. בעזרת מדפסות אלה אנו מסוגלים להדפיס כמעט על כל מוצר.

הדפסים מרהיבים על מגיני זכוכית וקריסטל הופכים את המוצר למתנה מהממת ייחודית ויוקרתית. הדפסה על עטים, כרטיסי USB, הדפסה על מפרט לגיטרה, הדפסה על בלוק עץ ועוד מאפשרות לכם ליצור מתנות אישיות פרקטיות ושימושיות.


מחלקת רקמה ממוחשבת:

שתי מכונות ריקמה ממוחשבת מהמהירות והיעילות בישראל, צוות רוקמים בעל ניסיון של 20 שנה. אנו מעמידים לרשותכם את מיטב כח האדם והמיכון כדי שתקבלו חלוקי רחצה מפנקים (ואיכותיים) בריקמה מהממת ובשלל צבעים. מתנה? מגבת רקומה איכותית בהקדשה אותה אתם תכננתם.


מחלקת הדפסת חולצות:

בבומבה (כמו שאמרנו) לא מתפשרים על אייכות. מחלקת הדפסת החולצות שלנו משתמשת במדפסות להדפסה ישירה על החולצה אותם אתם עיצבתם ובמגוון פתרונות הדפסה מתקדמים. אצלנו, משתמשים במיטב חומרי ההדפסה לקבלת חולצה מודפסת איכותית עם הדפס רך ונעים. ברוב צורות ההדפסה עמידות ההדפס גבוהה ביותר.


אנחנו מדפיסים גם על כותנה וגם על פוליאסטר ודרייפיט – והכל בבומבה של אייכות.