גביעים מדליות ומוצרי הוקרה

מדליות וגביעים מציעים לכם דרך מעולה להעניק פרסים במתנה עבור כל מטרה. בין אם לצוותים מנצחים, בין אם בתחרויות, ובין אם תרצו להעניק פרסים לילדים בחוגי ספורט אצלנו תוכלו להדפיס על מדליות, גביעים או מוצרי הוקרה נוספים עם הקדשה עבור כל אירוע או תחרות.

ניתן לראות את המגוון המלא באתרנו  – עולם הגביעים

www.olamhag.com

המגוון הרחב של גביעים ומדליות, לצד האפשרות של התאמה אישית, מאפשרים לכם לקבל את המענה המושלם עבור הצרכים שלכם. רוצים להעצים את נבחרת בית הספר בענפי הספורט? לתת טפיחה על השכם לעובדים מצטיינים? או אולי לחגוג את הצלחת התלמידים בלימודים או בבחינות? אצלנו בטוח תוכלו למצוא גביע או מדליה מתאימים לחרוט עליהם הקדשה.

מוזמנים להביע הוקרה ולחגוג בדרך ייחודית!

מדליות וגביעים עם חריטה יכולים לחגוג הישגים בכל תחום, תוך שהם מציעים משהו ייחודי, אישי ומעט שונה. אתם יכולים לכלול טקסט מיוחד משלכם, ולבטא את ההערכה שלכם בדרך מהנה ומיוחדת. תוכלו להוסיף הקדשה מודפסת, תמונות או לוגו ולהעניק מתנה למצטיינים או הוקרה לאנשים שאתם מעריכים, בין אם אלו עובדים ובין אם בני משפחה, בני זוג וחברים.

אצלנו בבומבה תמצאו מגוון גביעי ספורט ומדליות של חברת עולם הגביעים, חברת בת שלנו, ולה המגוון הגדול ביותר לגביעי ספורט, גביעים עממיים, גביעי פלסטיק ומדליות לכל ענפי הספורט. החברה קיימת כשני עשורים ומספקת גביעים ומדליות למתנ”סים, עיריות וקבוצות ספורט שונות באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים!

מוזמנים לעצב מדליות וגביעים עם חריטה אישית משלכם בכמה צעדים פשוטים!