מבצעים, בלאק פריידיי, שופינג IL

בלאק פריידי, חל ביום השישי הראשון לאחר חג ההודיה, הוא פותח את עונת הקניות לחגים בארצות הברית שנמשכת עד לחג המולד, וקיבל את שמו הודות לעומס רב בחנויות ובכבישים ביום זה. לאורך השנים נמדד שיא צרכני במהלך הבלאק פריידי, ולכן חנויות רבות בעולם יוצאות במבצעים ממש משתלמים וניתן להשיג שפע של מוצרים במחירים הכי שווים.

שופינג IL מיישר קו עם כל חגי הקניות הגדולים ברחבי העולם, ומציע פינוק כחול לבן ממותגים ועסקים ישראלים, כדי להציע חוויית קניות הדומה לחגי הקניות הגדולים מחו”ל. אירועי קניות גדולים כמו בלאק פריידי או שופינג IL מאפשרים לכם להפיק את המרב מהכסף שלכם, וגם אצלנו, תוכלו ליהנות משפע של מבצעים שווים במיוחד, כך ששווה לכם להישאר מעודכנים.

מגוון המוצרים של בומבה במחירי מבצע מעולים!

בלאק פריידי ושופינג IL נמשכים למשך כמה ימים במהלך חודש נובמבר ומאפשרים לכם לקנות יותר ולשלם פחות על מגוון גדול של מוצרים. וכמובן שגם אנחנו מצטרפים לחגיגה, עם שפע של מוצרים שזמינים עבורכם במחירי מבצע ממש שווים, לזמן מוגבל!

הפתיעו את האנשים האהובים עליכם עם מתנות בהתאמה אישית, או פנקו את עצמכם בכל המוצרים שנמצאים ברשימת המשאלות שלכם!

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להישאר מעודכנים בכל המבצעים החמים שלנו, תוכלו גם להירשם לניוזלטר שלנו ולהיות הראשונים לגלות ולקבל עדכונים על מבצעים והטבות מיוחדות לאורך השנה!