מגיני הוקרה למפקד

מגיני הוקרה הם מתנה מושלמת למפקדים צבאיים, המביעה הערכה והוקרה לפעילותם.

תקופת השירות הצבאי היא אחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייו של אדם במדינת ישראל. לשירות הצבאי יש תפקיד חשוב בעיצוב האישיות שלנו ובתכונות כמו חוזק, התמודדות, תושייה, משמעת ותכונות רבות נוספות. תקופת השירות יכולה להיות חוויה חיובית ומעצימה וזה תלוי במידה רבה במפקדים של כל חייל. אין ספק  שהמפקד האידיאלי הוא מפקד בעל אישיות כריזמטית, מוסר גבוה ויכולת הקשבה, איפוק וזמינות עבור חייליו. מפקד כזה משאיר חותם רב רושם שנשאר למשך שנים רבות, ולכן הדבר הטבעי ביותר שחייליו ירצו לעשות לקראת הפרידה, זה להעניק לו מתנה אישית ומיוחדת, שתלווה אותו עוד הרבה שנים קדימה ותזכיר לו תמיד כמה הוא מוערך.

מגן הוקרה למפקד היא המתנה המושלמת

מגיני הוקרה זו מתנה מושלמת למפקדים צבאיים ואין דרך טובה מזו להביע הערכה והוקרה למפקד שהשפיע כה רבות על תקופת השירות הצבאי. המגן יכול להיות מתנה אישית מאחד החיילים או מתנה משותפת מכולם, לקראת פרידה או מעבר למפקד אחר וגם באירועים מיוחדים כמו יום הולדת, קבלת ציון לשבח וקידום.

את מגיני ההוקרה כדאי להזמין ממקום מקצועי, המציע מגוון גדול של צורות, חומרי גלם וגדלים של מגינים. לפני שאתם מזמינים מגן הוקרה למפקד, שימו לב לנקודות הבאות:

• חומרי גלם – מגן הוקרה למפקד יכול להיות מקנבס או מעץ והוא יכול להיות גם מחומרים חזקים ומרשימים יותר כמו מתכת, אבן בזלת וזכוכית עמידה.

• צורת הנחה – המגן יכול להגיע עם וו לתלייה על הקיר או עם מעמד להנחה על מדף ו/או שולחן.

• אפשרויות עיצוב- המגן צריך לכלול מקום לכיתוב אישי ובמידה ורוצים, גם מקום להוספת סמל היחידה. אתם יכולים להיעזר במגוון הרעיונות המופיעים באתר החברה ואם יש לכם רעיון משלכם, בדקו אפשרות לעיצוב אישי אונליין דרך האתר.

• איכות – אפשר למצוא מגיני הוקרה במקומות רבים, אך חשוב לבדוק מהי האיכות המוצעת וכיצד ייראה המוצר הסופי. אם אתם נותנים מתנה אישית כמו מגן הוקרה למפקד, אתם רוצים להיות בטוחים שחומרי הגלם הם איכותיים והוספת הכיתוב וצורת המגן יהיו ברמת גימור גבוהה.

בובמה פרינט מספקת את המתנות המושלמות! אם אתם מחפשים מתנה מושלמת למפקד, שהוא יזכור תמיד, מגיני ההוקרה זוהי מתנה מיוחדת, שכל מפקד ישמח לקבל. 

מוצרים קשורים