הדפסה על קנווס – כדאי לדעת

ריכזנו בעבורכם את כל האינפורמציה על מנת שתוכלו להדפיס את הקנבס שלכם במקום הנכון:

באיזה בד אנחנו משתמשים

באיזה דיו מדפיסים תמונות קנבס

איך אנחנו מותחים את הקנבס על המסגרת 

ועוד…

ישנן מספר שיטות להדפסת קנבסים: דיו סולבנטי, דיו פיגמנטי, דיו יו וי ועוד.
 
ההדפס בדיו יו וי וסולבנטי מצטיין בעמידות גבוהה אך איכות הצבעים אינה מדוייקת. בחלק מהשיטות הדיו חריף ואינו בטיחותי לשימוש וכן הקנבס עליו מדפיסים אינו בד קנווס אמיתי אלא בד סינטטי.
 
הדפסה בדיו פיגמנטי: זוהי השיטה הטובה , האיכותית והמדוייקת להדפסת תמונות קנבס. גם במוזאון הלובר כשהם מדפיסים רפרודוקציות הם משתמשים בדיו פיגמנטי ובמדפסות אפסון. לכן, בומבה הדפסות עשתה את הבחירה האיכותית וגם אנו מדפיסים במדפסות אפסון ובדיו פיגמנטי.
 
הדיו בטוח לשימוש, הצבע עמיד ואינו משנה גוון ואיכות תמונת הקנבס – מדהימה. אל תתפשרו על פחות מאיכות ההדפסה של מדפסות אפסון ודיו מקורי אפסון!
 
בד קנבס להדפסה.
 
 קיימים כמה סוגיי בד קנבס להדפסה-  בדיי קנבס כותנה  ובדיי קנבס פוליאסטר.
 
בד קנבס כותנה – בד ארוג מסיבי כותנה לבנה שנשטפו ונשזרו לקבלת מירקם לבן צפוף ואיכותי.  בד קנבס כותה איכותי מצופה בחומר בקולט את הדיו ומיועד להחזיק מעמד לשנים רבות. בבומבה משתמשים בקנבס האיכותי ביותר המיוצר בגרמניה והינו 100% כותנה ובציפוי מעולה. זוהי אחת מהסיבות שתמונות הקנבס שלנו לא ידהו ולא ישנו את צבען לאורך עשרות שנים (בשימוש פנים – הקנבסים הנ”ל אינם מיועדים לשימוש בתנאי חוץ)
 
בד קנבס פוליאסטר/סינטטי – זהו קנבס המיועד בעיקר להדפסות יו וי וסולבנט. יתרונו שהוא יתאים לשימוש בתנאי חוץ אבל התחושה המתקבל הינה מעט “פלסטיקית” ולטעמינו אינה מתאימה לתמונת האישיות שלכם.
 
מתיחת הקנבס (מסגור)
 
בבומבה אנו משתמשים במסגרות ייחודיות מעץ אורן איכותי. את הדפס הקנבס מניחים על שולחן ענק וממקמים את המסגרת עליו בדיוק רב. בשלב הזה באמצעות פלייר מיוחד מותחים את תמונת הקנבס על המסגרת ומהדקים בעזרת אקדח סיכות.
הקפדה ייתרה יש לבצע על מנת ששולי התמונה יחפפו את המסגרת בדיוק וכי לקנבס תהיה מתיחה אחידה .
 
בהדפסה על קנבס נהוגות שתי שיטות מתיחה / הדפס:
מתיחה רגילה – התמונה מגיעה בדיוק עד קצוות הקנבס וצידי המסגרת נשארי לבנים.
מתיחת גלריה (עיטוף) – בשיטה זו אנו מדפיסים את התמונה כך שגם צידי המסגרת עטופים ההדפס. בשיטה זו יש לקחת בחשבון שחלק מהתמונה” יחתך” לטובת המסגרת ולמקם את מוקד התמונה בצורה נכונה (מתבצע בקלות בעזרת העורך אונליין שלנו)
 
הדפסה על קנבס – גדלים:
בבומבה מדפיסים על קנבסים במגוון גדלים – החל מ 20*30 ס”מ וכלה בקנבס ענק במידות 100*150 ס”מ.
בכל מוצר באתר מצויינות מידות המוצר הזמינות ותמיד אפשר ליצור איתנו קשר לברר בנוגע למידות אחרות.
אנו מציעים באתר בעיקר את מידות התמונות הפופלאריות והשימושיות ביותר.
 
אז איך מעצבים קנבס בבומבה ומדוע זה יותר שווה:
 
להבדיל מכל אתרי האינטרנט או מרכישה בחנות ההדפסה על קנבס בבומבה קלה, נוחה, מהירה והכל בעיצוב אישי ייחודי שלכם. באתר מותקן מעצב אונליין – מעלים את התמונות ישירות מהמחשב, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל דרייב, דרופבוקס או סקאיי דרייב (פשוט מכל מדיה קיימת).
מציבים את התמונה על המוצר ורואים בדיוק איך הקנבס המודפס שלכם יראה. אין צורך לשלוח תמונות במייל, לחכות שהגרפיקאי יחזור אליכם, יעדכן אותכם שהתמונה אינה מתאימה או באיכות לא טובה. אצלנו – אתם רואים במקום ואם התמונה אינה איכותית – האתר יתריע בפניכם וימליף להחליף לתמונה טובה יותר – הכל על מנת שתמונת הקנבס המוגדלת שלכם תראה – בומבה.
בנוסף, הכנו בעבורכם מספר עיצובים מוכנים בהם אתם רק צריכים להוסיף את התמונות האישיות שלכם. התוצאה תהיה קנבס מודפס איכותי , מקצועי ומדהים. הוסיפו טקסט שלכם, בחרו פונט – וההדפסה על הקנבס יוצאת לדרך. זה באמת קל ופשוט!
 
 
 
אז למה אתם מחכים – עצבו עוד עכשיו
תמונת קנבס מלהיבה – והמוצר כבר בדרך אליכם